Om een goede contentstrategie te maken dat past bij jouw bedrijf en aansluit bij de de behoefte van jouw (potentiele) klanten is het belangrijk te weten wie jouw doelgroep is.
| Tegen wie praat je eigenlijk? |
Dit noemen we in communicatie termen je (buyers) Persona.
Ik heb een methode ontwikkeld waarbij we samen jouw Persona in beeld brengen door middel van een werkvorm. Een interactieve manier met super gave inzichten en energie om mee te nemen in de contentstrategie.

Afgelopen jaar heb ik ook zo’n sessie gedaan met een bedrijf dat naast het aanbieden van body engineering, pijnbehandelingsmethoden en masterclasses voeding, mindfulness en heartfulness ook bergexpedities naar Slovenië aanbiedt. Hierin komen alle facetten van zijn business terug in deze expedities. Voor het 3e jaar op rij zitten zijn reizen zo goed als vol. Inmiddels zijn er twee prachtige bestemmingen bij gekomen. Georgië en Zweden.

Ik ga nu zelf ervaren wat zijn klanten ervaren. Even weg van de hectiek van alle dag. Tijd voor mijn innerlijke zelf om onvergetelijke ervaringen op te doen. Super tof dat ik mee kan.

Ik weet zeker dat ik geweldige inzichten en ervaringen op ga doen die ik kan inzetten in mijn wereld van vandaag. 
KrachtigLijfSuccesvolBedrijf.