Om een goede contentstrategie te maken dat past bij jouw bedrijf en aansluit bij de de behoefte van jouw (potentiele) klanten is het belangrijk te weten wie jouw doelgroep is. | Tegen wie praat je eigenlijk? | Dit noemen we in communicatie termen je (buyers) Persona. Ik heb een methode ontwikkeld waarbij we samen jouw […]

Lees verder

Astrid richt zich met haar bedrijf BizzContent op uw communicatie. Hierbij streeft ze naar het leveren van een hoge kwaliteit vanuit de identiteit van het bedrijf en in de juiste tone of voice. Hierbij zorgt zij dat het aansluit bij de beleving van mijn klanten.  Haar persoonlijke benadering, enthousiasme en passie zorgen voor goed werk. […]

Lees verder

Content wat nagenoeg altijd in 1 keer goed is omdat van te voren een goede inventarisatie plaatsvindt en Astrid goed kan invoelen wat mijn klant nodig heeft.  Met andere woorden ze inventariseert de wensen en behoeften van de klanten van haar klanten. 

Lees verder

Nog niet zo lang geleden heb ik een gekoesterde wens gehoor gegeven. Al 20 jaar droom ik om mijn eigen onderneming te starten. In wat precies wist ik toen nog niet als het maar iets met creativiteit te maken had. Toch heeft het best nog wat jaren geduurd voordat ik deze stap heb durven zetten.

Lees verder

Hoe zet jij je online netwerken effectief in?
Ik geef je drie marketing pijlers die  je kunnen helpen Social Media voor je te laten werken. In mijn werksessie met ondernemers maken deze drie markering pijlers altijd onderdeel uit van hun contentstrategie.

Lees verder

De afgelopen jaren heb ik geweldig leuke ervaringen opgedaan waaronder bij een uitgeverij. Voor hun heb ik meerdere blogs geschreven. Gaaf om te ervaren hoe mijn passie voor content zijn weg heeft gevonden naar mijn eigen bedrijf. Kan er wel een boek over schrijven. 😉

Lees verder